Nu är den tillbaka!

Oj morgonen vart skum... Hade råkat somna mitt i en grej, sorry var inte min mening :)
Vakna av telefonen, Susanne som ringde.. Hm klockan måste väl vart runt 9 eller nåt då. Jobba, hm jo fast inte nu.. Jo jag e ledig idag, hehe minns inte riktigt va jag sa till henne faktiskt. Men jag vet att jag somna om o hon skulle ringa om hur det blev. Vakna med ett ryck igen, telefonen.. Okej jag skulle jobba 12-15, de e väl lugnt. Somna igen.. Riiiing, Anne denna gång. Hm vad ville hon då? Det kommer jag inte riktigt ihåg, vet bara att klockan helt plötsligt var halv 12 o jag skulle kanske börja fixa iordning mig  :D

Va ganska slappt på jobbet, man märker att det är lågsäsong nu.. Sluta med att jag gick in i kylen o gjorde iordning den en gång för alla. Man såg skillnad :)

Idag känns allt lite bättre, är sugen att ta tag i mitt liv nu! Hoppas nu även de sista kan gå min väg...

Ska iväg o träna nu, känns så härligt! Åhhhh jag har energi... Kom o lev med mig!

Hade du gått förbi hade jag busvisslat... Om jag nu kunnat busvissla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback