Morgonrocksöverraskning!

Hemkommen från jobbet... Gosh vad vissa e lata! Sånt har jag väldigt svårt för. När man själv står o gör en massa saker o andra knappt gör nånting o sen säger åt mig att göra nåt mer.. Nope sånt ställer jag inte upp på! Gick fort o hade jag velat hade jag fått stanna till 19, men eftersom jag egentligen inte skulle ha jobbat alls så kände jag att ne de behövde jag inte!
Aja orka bry sig om vissa...

Jag kom till jobbet 11.25 typ, kände inte att jag orkade komma tidigare. Sen ringde Anne o snacka o de va roligare :) Vi diskutera bebisar mest :D'

Hm ska träffa Anne o Johan om en timme typ, vid Ming. Vi ska köpa med oss lite Kina mat o sen blir det nog film. Amadeus skulle visas på tv.. Har nog inte sett den vad jag kommer ihåg men den ska ju va bra enligt folk..

Förresten, hehe klart Hanna ska få lite frukost. Busa lite med henne igår. När vi var nere på Samköp igår så hade det nåt erbjudande att man kunde köpa KitKat med jordgubbssmak för 10 kronor ett jättegäng. Jag var mest sugen på att smaka hur de smaka så jag offra en hel tia, de var väl sådär måste jag säga.. Man åt typ en o fick en sötsliskig jordgubbssmak i munnen... Jag tyckte Hanna kunde ta några, men hon tyckte ännu mindre om dem.. Hehe men snäll som jag är så lämnade jag ändå kvar lite i hennes morgonrock som hon så snällt hittade på morgonen :D

Funderar fortfarande på fem egenheter jag har för mig.. Hjälp mottages tacksamt, har kommit på vissa saker. Men ni får så gärna tipsa mig om vad jag gör för lustiga saker i min vardag :D

Jag vet inte om de du sa igår var bra eller dåligt för mig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback