Me and you....

Så känns lite som mitt liv har börjat igen... Gör alltid det i början av terminer.

Träffa Micke först då, blev en snabbislunch på Steve's. Härlig kille o sååå intressant höst han kommer få, blir faktiskt lite avis! Tänk att åka iväg sådär, ha boende o sånt klart o bara få uppleva nya saker.

Sen bar det av till universitetet då, ojoj va full bussen var. Man stod nästan upptryckt mot rutan. Var sådär skoj, men fram kom man. Trodde jag skulle börja 13.00 o skulle då kommit för sent, för bussen var ju iaf 15 minuter sen.. Men de körde på akademisk kvart även på uppropet så jag var så i tid jag. Malin min gamla gruppmedlem från SIS kursen var också där, så skoj! Så vi blev gruppisar även denna termin. Skönt bara att det inte är så många gruppgrejer som det var i SIS-kursen, utan bara ett dock lite större.. De andra två i vår grupp hann jag inte snacka med så mycket men dom är säkert roliga dom med.. Man får se det positivt :D

När jag va på väg hem mötte jag en vilsen liten Naman vid socialen. Hehe han är för söt, hans bekymmer nu var ju att de plogat upp en massa snö på BKs parkeringspplats. Aja han fixar de...

Nu sitter jag här o väntar på att gå på hockeyn. Idag då ska LHC slå Färjestad, sorry Jimmy ni kommer frå stryk ;) (hm hoppas jag iaf.. gulp..)

Hanna ringde en svängis, tyckte jag jobba för mkt luncher :D Men vi lyckades hitta en bra dag :P

Sen har jag ringt Riva o bokat bord också, om det är nån mer som vill följa med så får ni säga till mig snarast, för jag skulle ringa o exakt boka nästa vecka! Men vi blir en del 15 personer iaf :P Skoooooj!

I drömmen och kärlek är ingenting omöjligt... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback