Måste välja?

Fy ajaj, mitt huvud... :(

Vill bara ut på äventyr idag, ska nog till Tornby med Lina. Inte för jag vet vad jag ska göra där men jag vill bara göra nåt!

Jag o Lina på Kinkyfesten

Är julen helt slut nu? Tror de.. Okej, nu kan de bli vår eller nåt! Vill att de ska hända nåt nytt, börjar tröttna lite på allt gammalt. Funkar ju inte iaf..
Sorry men jag är inne i en period där de måste hände någonting, glömma allt gammalt skit. Märker att jag tagit avstånd en del från jobbet, jag orkar inte mera. Hoppas verkligen att jag får tillbaka orken, för just nu säge rjag nej till typ allt vad gäller jobbet. Känns så meningslöst på nåt sätt, känns som de är kört..

Tror jag trodde nåt, verkade vara inbillning.. Orkar jag bry mig egentligen? Eller måste jag välja? Tror jag vet vad jag vill välja, men kanske är det andra bättre. Det första kanske inte ger mig det jag behöver, de andra kanske gör de.. fan vill inte!

Nu ska jag snart till IKEA, gaaah skönt!

Ikväll ska jag finnas ikväll vill jag att andra ska finnas.. Please gör de också!!

Hm jaså det blev en blondin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback