Livsfara!!

Är ju farligt att gå ut ju!

Hade jag t ex gått ett par meter mer åt vänster hade jag fått en istapp i huvet vid twilfit typ. Eller när jag gick från ICA då ramla de ner en precis bakom mig...

Sen när jag gick Drottninggatan upp så var det halare än DTns golv ( o där blev jag kallad Bambi! ). Förstår inte att man inte läser mer om skador folk får av att de ramlar eller får grejer i huvet. Läste nån artikel om att kommunen faktiskt inte får in så många anmälningar om de... Ska snön försvinna nu?

Har inte mått illa på flera dar :P Tror jag iofs, jag brukar glömma de ganska snabbt..

På torsdag ska det äntligen diskuteras vakter eller inte! Bra, lyssna va folk tycker gemensamt o sen bestäms det. Kanske man klarar av att jobba en lördagsnatt igen.

Oj där fick jag en Eddie över mig, hehe o han somna på sekunden! Han är lite härlig när han går senhelt plötsligt tippar på sidan, sträcker ut sig o somnar :D Ser för roligt ut! Då måste man va trött...

Förresten Sanna, Eddie har vart på sin bror Bengan :( Så han är lite smalare på ensa sidan haha... Va tvungen att rädda honom lite...

Ne nu ska jag hita boksen igen :P

Gaaah blir inte mindre!! Bara mer för var dag...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback