Kvällens resultat = en bula i pannan

Oj igår...
Var en riktig skoj fest, hm en massa "piloter" o "läkare"...
Intressant det där om hur liten världen är. Eller vad säger du Hanna?

Vart lite mycket dricka igår... Var ju inte riktigt meningen, sprit är farligt! Man dricker de snabbara o lättare än vad man tror! Vi gick till Platens, massa folk.. Riktigt skoj var det, dansa o hade oss..
Klart vart de tjafs på dansgolvet, o typiskt precis brevid mig... O vem fick en armbåge i huvet om inte jag? Så idag går jag omkring med en fin bula i huvet, jävla svin! Räcker det inte att jag får känna av gårdagens spritintag? Jag måste ha ont i huvet pga en armbåge också?
När jag såg att de blev bråk kom paniken på en gång... Som tur var så sluta de snabt o Sanna tog mig därifrån.. Men jag kan ändå inte sluta tänka på att jag fick panik!

Kvällen fick ett ganska snabbt avslut, var tvungen att få en hem en lite för överfriskad person... Men promenaden hem var riktigt uppfriskande, är det nån som hörde skrik om att "kukar är sämst", "killar är dumma i huvet" o att "vi är så underbara" så kom det från oss :D

När jag kom hem fanns rätt person där, tack!

Märkte när jag skulle sova hur full jag själv var... Var konstant törstig, vinglade o snubblade  mig o hade mig.. Måste vart en syn för gudarna!

När jag vaknade kände jag att jag mått bättre, men hade bestämt att sakerna skulle hämtas så de var bara att knalla iväg. Känner att jag vill ha flötig mat, måste bara hitta nån som joinar mig!

Ska på hockey sen... Får vi se om LHC kan ta tag i de här nu!

Jag vet inte vem...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback