Kelis!

Ojojoj, visste inte att de kunde vara så jobbigt att hoppa upp o ner på en stepbräda!!!! Gosh vad trött jag blev. Men hinner endast sitta ner ett par minuter, Eddie ville kela lite o kan man säga nej till ett par trånade Eddieögon? Nej det kan man faktiskt inte, det är ju då som han väger upp alla gånger när man bara vill stänga in honom i garderoben tills han lugnar ner sig. Inte bli oroliga, klart jag inte gör de :D

Känns som min lediga dag blev ganska uppbokad, var ju på IKEA då med Hanna o Tobias. Var riktigt skoj att yra runt på IKEA, vi kollade på många intressanta lösningar o försökte där ett tag desperat hitta nåt i bok :D Vi lyckades, till slut! Handla inget där utan får fortsätta leta efter mina vägghyllor.... Hehe Hanna bara garva åt mig när hon fråga hur breda de skulle va o jag måttar med armarna... Så jag har lovat att mäta exakt hur stora hyllorna ska vara. Sen var vi på Djurmagazinet, o Hanna skulle kolla på en kattunnel, sluta med att vi fick varsin! Har inte testat va Eddie gillar den än, men Alfons verkade inte tycka den va så skoj.. hehe kräsna katt :D

Ne nu väntar duschen på mig, ska ivg till Ica Maxi med Bill o Bull aka Hanna o Tommy! Veckans handling :) Ska väl köpa lite inför fredagen tror jag... Hm tårta o alkohol :P Aja snacks o sånt utlovas också..

Kom o fira med mig.... Gör mig lycklig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback