Kanske inte klarar av en natt där mera...

Fy faan igen!
Sitter o känner en del av den ångesten jag hade den där natten i november..
Sanna berättade för mig att den killen som råkade smälla till mig hade dragit en pistol senare under kvällen. Tänk de va den killen som jag stod o diskutera med, den killen som jag inte visste om han skulle slå till mig, min enda tanke va att jag ville att han skulle försvinna!

Diskussionen nu ligger ju i om de ska bli två till som jobbar eller vakter...  Sanna o jag är ganska överrens, men de verkar tyvärr som de inte blir som vi vill! Sitter o funderar på om jag kommer orka jobba nån lördagsnatt mera. Skulle ju gjort det på juldagen, o hade ångest innan.. Som tur eller vad man ska säga så blev jag sjuk, behövde jag inte fundera på hur jag skulle reagera...
Måste snacka med Kostas...

Tänker tillbaka på andra nätter, var ju inte första gången jag avslutar ett lördagspass med att jag är i chock... O det har släppt genom att jag brutit ihop. Förra gången kom den dock på söndagskvällen när jag kom hem till Moomindalen. Tack Anne för att du fanns den gången!

Finns en tredje gång ( om man räknar med mina värsta lördagsnätter), då var det en tjej som fårga om jag kunde säga till en kille osm höll på o störa dom vi sitt bord. Visst tyckte jag, är inte ett dugg rädd för fulla människor utan brukar kunna snacka med dom väldigt bra. Gick fram t honom, en vääääldigt biffig kille på typ 2 meter o fråga om han beställt. Nej sa han o jag föreslog att han skulle ställa sig i kön innan de kom allt för mkt folk, han tacka för tipset o verka mest lite full.. Dock märkte man helt plötsligt att nåt slog slint, var nog inte bara alkohol han druckit den kvällen. Han ställer sig o börjar skrika på mig om att jag är dum i huvet o att jag inte har nån rätt att snacka till honom på de sättet. Jag försöker lugna honom genom att säga att jag bara föreslog att han skulle ställa sig i kön osv... Han börjar bli riktigt hotfull. Som tur var s åkom det en annan gäst o lyckades få ut honom, hade inte han kommit så vet jag inte vad som hänt...

Vill dock inte säga att de alltid är så här på lördagsnätter, jag tyckte de va ganska skoj att jobba då. Fulla människor kan va roliga, på bra humör o man skrattar en del :D

Tycker så synd om Sannis.. Hon ska jobba natt imorrn, vill vara där för dig Sanna!! Vill inte att du ska må dåligt o känna ångest innan!
Söta Sanna o jag på Kinkyfesten, va skoj vi hade ute på och efter den!

Grattis Wendela förresten, hon fick en liten son den 1a januari iår!

Trygghet vill jag ha... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback