Känner mig inte otrogen!

Tisdag idag, arbetet in imorgon... Hm svårt det där med att börja, men jag ska fixa de :) Har iaf städat en massa idag :D

Fick höra av Anne att jag såg ut som ett troll, hm aja dom kan väl va söta ;)

Gick ner en sväng till stan, träffa mamma o köpa födelsedagspresent till kussen. Tiina fyller 17, ojoj börjar ju bli gammal.. Hm ska man börja bli en moraltant o hävda att man inte får dricka o träffa pojkar :P Njae jag tror inte de, vi har ganska skoj när vi snackar vi! O hon verkar sköta sig hyffsat iaf...

Sen gick jag till McD, haha jag vet att det finns en o annan som kommer bli lite avis.. Eller va säger du "Bengan" ;) har inte ett dugg samvete att jag va otrogen mot jobbet, för deras couscous-sallad e grym! (iofs e Wayne's lite grymare men men...) Sedan fick jag ännu mindre dåligt samvete när jag ser vem som kommer in när jag står där o väntar på min mat, en viss chef aka le grek liksom.

Var riktigt gott med mat, även Busfröt verka tycka att min mat såg väldigt god ut! Han satt o kolla på mig med en bedjande blick, men jag förstår inte hans mat ser ju jätteaptitlig ut... Små bruna, hårda kulor :D

Ikväll ska jag skriva en del på arbetet, annars ska jag bara ta det luuuuugnt... Utbyta en o annan tanke med nån kanske ;)

Mot dom jag tycker om... ♥

Ps Mina två favvolåtar just nu: Everybody m Sister Hazel o Karenina m Thåström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback