Japp då börjar vi!

Japp då ska jag snart börja mitt bio äventyr :D Ska först nu med mamma vid kvart över sex ska iofs träffa henne halv så jo jag borde gå snart...

Hm undrar hur lång den är, hinner nog hem emellan tror jag.. För halv nio ska jag träffa Elin o Kashal, verkar ev som det blir the Fog, eller ska jag kolla om vi kanske tar Storm. Usch läskig film, jag kommer skrika haha. Både Elin o Kashal börjar jobba kl 24 så det blir en tidig kväl för min del...

Lugn dag på jobbet, stod som back-up i kassan de va soft, sen ick jag runt lite o gjorde allt möjligt...

Glömde ju berätta igår om Canal +... haha tyvärr han vi ju inte se nåt eftersom vi var tvungen att åka. Får bli en annan kväll girls, fasiken va ni visste mkt! Kände mig som en totalt nybörjare på ämnet!

Hoppas att det en dag... ♥

Ps Min kära lillkusin fyllde ju 17 för en vecka sen, här kommer hennes grattishyllning.. Lite sent, men men. :P

Onnea Tiina!!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Storm såg jag och Sambon på Lucia Movie night... VÄLDIGT udda film.. Har ni sett den vill jag gärna höra vad du tyckte !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback