Jag vann!!

Jag hitta knappen själv, Linda kan :P

Kom en bit på arbetet, inte klart än då :( Men men... Drog till Hanna på kvällen. Var ju lovad broccoligratäng o det kan man ju inte säga nej till! Fick till och med efterrätt på de. Mia var där så vi tre o Tommy körde Värsta språket sen.

Är ett väldigt skoj spel, men vad svårt det är att få folk att förstå dialketen eller yrket! Tommy va ju suverän på de där.... Jag var mindre bra, men min göterborska o sportkommentatorn gick faktiskt hem hos vissa :D Va ju tur att småländskan inte kom hehe, har ju fortfarande inte riktigt lärt mig hur den funkar...;)

Jag vann faktiskt! Låg inte bäst till inför finalen, men hade väl lite tur med bokstäverna :) Tro att just hitta ord är en sak jag kan bättre än härma :D

Hihi Hanna vi hann med bussen, gott o väl.. Satt tom med o vänta i typ 5 minuter... Men de är skönt att du stressar oss lite ;)

Sitter o funderar på vad jag ska läsa denna termin, finns en del olika alternativ!

Såååå glad! ♥

Ps Idag fick Hanna ett sånt där Karibien-samtal, intressant för jag trodde på nåt sätt att de inte existerade eller jo.. Men inte i ens närhet! Tur att Hanna är en smart tös o lägger på luren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback