Jag tror jag tror....

Ojojoj, kom hem från dagens föresläsning i Människans sexualitet. Foucault var på agendan, han är en klurig snubbe kan jag säga! Sen kom då dagens prövning, vi skulle i våra grupper sitta o diskutera lite om paniken som kan utbryta i samhället pga moral o normer.. Vår grupp började diskutera den för ett tag sen aktuella debatten om han som läste en sexnovell för en grupp 6-åringar. Ojoj, diskussionen mellan oss gick verkligen isär!!! Höll på o få damp på en, o hon ska egentligen inte ens va i min grupp! Men jag anser faktiskt inte att man kan hålla barn ifrån ämnet sex tills de är 18!!!
Hehe bara hon inte ska vara i min grupp hela terminen så klarar jag mig nog, Malin o jag höll på o få krupp på henne redan på uppropet. O sen på hemvägen så hamnar jag ju såklart brevid den andra skumman personen i min klass :D

När jag kom hem var Eddie på skumhumör, skulle hoppa o ha sig!

Ne nu ska jag snart iväg o träna lite, skönt!! O sen ska faktiskt Kashal få sin vilja igenom, hehe ska sooola :) Kashal säger att jag blir perfekt efter en solning, ska man tro på de??

Kom o tänka på en sak som jag skrev som en egenhet jag har, det där att jag ställer klockan så lång tid innan jag egentligen behöver gå upp. Gör ju inte mig själv en tjänst direkt, eftersom när Eddie hör min klocka så vill han ju leka med mig. När jag sover så leker han med sig själv, så när han hört klockan tror han ju att jag e tillgänglig för lek :D

Tänker jag för mycket? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback