Jag luktar vanilj nu, va tycks om de?

Tack Sannis, vad snäll du är... VI ÄR UNDERBARA!

Fy var trött i morse, vet inte varför för så sent gick jag nog inte o la mig... Naman ringde o väckte mig o undra om jag kunde börja tidigare, fast jag var tvungen o fixa mig iordning först. Jag kom 7 minuter för tidigt :D Var skapligt med folk idag o tiden gick ganska snabbt...

Efter jobbet kom Kashal, vi skulle göra stan lite. Först hade vi i uppdrag o hitta en t-shirt till Naman. Hehe är så skoj o köpa kläder till killar, o den jag valde blev skitbra enlig mig! Får vi se om den kan göra att han träffar sin stora kärlek ;)

Insåg idag hur mycket nytta blindhundar gör, var mäkta imponerad!

Själv shoppa jag lite också.. Jeans, tröja, partytopp o vaniljparfym. Allt för den nätta summan 400 kr :D Vanilj, en så underbar doft... Sen var jag inne på Stadium också då, hitta tyvärr inte så mkt som jag ville
:( Men jag köpte en jättehög med träningsstrumpor o ett illgöna shorts :D Jag kommer regera nere på gymmet :D
Gick ner till Intersport också, hehe råka gå lite nära utgången så larmet gick :P Då fick jag höra av några killar att jag skulle visa pattarna, visst tyckte jag o drog upp tröjan! (hm nån som tror jag gjorde de?)

Om en halvtimme typ ska jag vara på Priso, ska träffa Hanna o Mia. Handla mat. Blir en soft kväll, mat o nån film. Visst ja, jag skulle ta med en film... Inte glömma.. Skönt med lite soft, blir skönt också att inte komma hem så sent!
På tal om glömma.. Jag glömde faktiskt INTE ketchupen i onsdags... Wiiiiie!

Oj vad jag ska på bio imorrn, hade visst lovat bort mig på två håll.. Först den tidiga blir då med mamma, Varannan vecka tror jag vi skulle se (mamma som bestämmer när man går med henne ;)) o sen sena med Kashal, mycket mäjligt att det blir en scarymovie då :| Gaaaaah, läskigt! Vem får jag sova hos om jag blir rädd? ;)

Så nu vet du nog... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback