Jag hinner...

Vakna av telefonen imorse... Synd att de va hemtelefonen o inte mobilen. För mobilen hade jag somnat med i handen. Hemtelefonen stod däremot på laddning :P Är ju inte så bra på att ha den laddad, hehe måste nog skärpa mig lite med de ;)

Mamma som ringde o undra när jag skulle komma förbi henne. Halv 4 tyckte jag, så nu är kl 14.37 så jag ska nog börja fixa mig iordning... Ska inte komma sent har jag lovat :)

Idag är sista hellugna dagen har jag bestämt, imorrn ska jag plugga! Skriva lite om travestis ;) Kanske kan va bra att börja :D

Jaa idag har jag inte gjort mycket vettigt hittills, hm pilla bort en sårskorpa så de börja blöda massa på armen om de kan intressera nåt :D Snacka med moomintrollet, verkar som deras nya kök ska bli klart snart! Skoj, då bjuder ni på middag då :P

Veckan som kommer känns det som folk har frågat en massa saker om jag vill göra de eller de.. Men jag kommer inte ihåg nåt nu, o jag har glömt skriva in de i almanackan! Hehe vet iofs att jag har sagt till alla att påminna mig...

Verkar som förslaget om vakter tagit sig en liten vänding, verkar som allt fler skulle känan sig tryggare med vakter. Mmm får se vad som händer i vilket fall...

Puss Sannis, leka ikväll kanske? Hm ringer dig nu tror jag :D Ne jag spara tid, du fick ett mess

Okej klockan 14.45 hinner fortfarande :P Har ju faktiskt 30 minuter på mig, tar väl ungefär 10-15 minuter o gå hehe.. Linda tidsoptimist, javisst :) Ahh men jag e hungrig! Hm kanske inte ska äta nåt nu då..

Igår var jag väldigt trött när jag somna :P

Jag börja tidigt med moppe... Körkortet fick dröja lite ;) Men nu börjar jag bli lite sugen...

Vill du va med o inviga?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback