Jag gjorde det!

Ojojoj, ibland går det snabbt! Bestämde mig tillslut att jag va tvungen att köpa en ny mobil, höll på o gå i taket med den gamla. Älskar den av hela mitt hjärta, men nä nu måste den få gå i graven min trogne gamle vän...

Så jag har kollat runt på olika mobiler o jag har ju haft en jag varit lite extra kär i, Sony Ericsson Z520i. Den är så snygg, sen har ju inte jag koll på såna där olika nummer, siffror o skit.... Så snygghet är de jag får kolla på o att den känns bra :D
Skulle ut till Tornby med Hanna o Tommy, veckans storhandling... Köpte en tavla på IKEA, sååååå fin! Är på typ ett neonkvarter i Asien kanske man kan säga (?), Sen gick vi då till Elgiganten o jag slog till. Bytte till knock out o hade mig, men fick ett bra pris o jag behövde inte byta nummer. Var mitt krav! Pallar inte att säga till att jag bytt nummer...
Sen var jag ju tvungen att ha en Ericsson också. Är ju en lite fejd med släkten ;) De har Nokia o mamma o jag har Ericsson, Ruotsi vs Suomi:P
Oj vad jag har stor shoppat idag, men som jag sa till Hanna är ju kallt ju :P

Mätt ju, provsmaka ju grejer på Maxi, mycket mumsigt!

Bestämt mig nu för att jag inte kommer överge CSI på måndagar, Prison break!

Nu ska jag leka med min nya mobil, hm eller ne de kan jag ju inte... Den ska ju laddas o ha sig. Så booooring!

Kanske denna gång :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback