I did it.. So wish, please come true!

Va riktigt härligt o träna idag, vi träffa på en rolig gubbe där som stod o diskutera en massa med oss! Haha han snacka mer än vad han träna :) Kashal o jag var riktigt duktiga, körde lite över en timme... Värsta var nog "häng i armarna o häv upp benen". K stod o pusha mig o sa att fixar jag de inte så kommer det jag önskar mig inte slå in, men jag fixa de :P Sen var det lite deprimernade att när jag lämnade maskien så kommer två killar, en tar på sig extra vikter o gör samma övning utan att blinka! Jag kämpade med mina tio o han gör 25 bara sådär.. Aja jag kommer igen :)

Sen gick vi till Vita o vem mötes vi av där om inte en Kostas... Han ska nog bestämma sig vart han ska lägga sitt krut snart, men men.. Sola, hm det är intressant det där. Linda o sola... Aja jag har lovat Kashal..
Älskar känslan när man vart o tränat, då är jag hungrig på riktigt o äter!

När jag kom hem så tog jag de bara lugnt, tog en lång härlig dusch o på med myskläder! CSI Las Vegas premiär :D

Imorrn ska jag till IKEA en sväng, kolla om jag kan hitta mig en hylla till köket.. Skulle vara skönt att få upp lite grejer på väggen har ju inte världens största kök så :D Sen ska det tränas med Sanna R (skoj att du ska testa Sortis, välkommen t gänget:P) o Lina P. På kvällen ville Anne hitta på nåt vad har vi inte bestämt, baka tomatbröd var de senaste jag hörde :P Men de e inget skoj eftersom jag inte har en frys att förfara några i! Aja nån som har nåt förslag på aktivitet så mottages de gärna :D

Hihi vi är som ett gammalt gift par, du lova att de aldrig skulle bli så ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback