Görskoj kväll!

Vilken trevlig kväll de va igår! Maten blev jättebra o god, allt flöt på o inget dröjde. Var verkligen mycket mat också, man var verkligen inte mätt efteråt.
Förrätten är ju en klassiker, borde man äta oftare.. Hehe men hur ofta gör man förrätt en vanlig vardag? Varmrätten blev jätemumsig o salladen vart jättebra, trots att de inte va några pinjenötter i ;) Efterrätten var ju lite en chansning, men den blev supermumsig! Måste göras flera ggr! Påminner lite om min favvoefterrätt i Finland :P

Efter maten så börja vi köra Värsta språket. Klurigt spel, o min imitation av småländska sög verkligen! Ingen hade en susning.. iofs så va inte mina yrkesimitaioner så bra heller, men sportkommentatorn fick några in iaf :P Anne o jag spela tillsammans, fick först flest bokstäver men kom inte på lika många kombinationer. Johan hade haft tur o fått en massa jokerbokstäver... Så vi förlora med ett poäng:(

Till tolvslaget gick vi till borggården, var en massa folk... Jag gillar fyrverkerier de är fina. Men jag är väldigt rädd för en sak. Folk som ska smälla egna raketer lite hur som helst. Kan inte koncentrera mig alls på att tycka de är fint är bara rädd att nåt ska gå fel.. Som tur var hade vi placerat oss vid utkanten av folkmassan o hade ett stenhus precis bakom oss. De som sköt höll sig längre bort.. Förstår inte att de inte händer fler olyckor, men det ska man väl vara glad för.

Efter det gick vi tillbaka till Runkbullen o fortsatte spela spel, DubbelBabbel.. Jag kom 3a o sen avsluta vi med lite Jag har aldrig... Vet inte om jag fick reda på så mkt nytt :D
Här slog de till med alkoholen, ojoj blev riktigt kalas. Kom väl hem vid 3 tror jag. Men jag tror inte jag sagt nåt dumt till nån :P Gav nog mest komplimanger hehe.. Hoppas de som fick dem blev glad...
Somna vid 5 tror jag, hm har inte riktigt koll på vad klockan var :P

Imorse va jag tvungen att gå upp skapligt, kl 10 ringde klockan. Då ville jag inget hellre än att ligga kvar! Gick hem t mamma o hämta Eddie. Äntligen fick jag hem honom igen, vart lite tomt. Hehe han somna iofs som en stock så..

Hehe fördel med att jobba där man jobbar, man kan gå förbi o få drive thru ;) Gick förbi men kunde ju inte gå in eftersom jag hade Eddie med mig, men var sååååå hungrig!

Annars har jag bara tagit de lugnt, borde gå ner till ICA men vet inte om jag orkar gå ut mera... Är så trött!

Skulle du bli sotis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback