Får vänta tills imorrn :(

Ahh va härligt o träna!
Vill verkligen tillbaka o träna mera.. Men jag får vänta tills imorgon. Lina o jag diskuterade på vägen hem varför vi tränar. Jag kan säga att ett gansk viktigt skäl för mig är att jag ska äta bättre, för jag vet att jag inte gör de o att jag måste skärpa mig. När jag tränar så äter jag bättre, o jag lagar mer mat hemma!
Får vänta jättelänge, tills imorrn :(

Jobbade då idag o ska faktiskt jobba imorrn också, kl 9! Ojojoj... hehe kanske inte ska somna när jag gjorde igår då :D Känns faktiskt bra att ta lite extra tider nu... jag mig faktiskt lite extra energi!

Förresten alla med kanal 5, hehe Terminator 2 reklamen är väl för skön! Han kan förvandla sig som Barbapappa o de ska ut o ha sönder lite saker, eller vad är det de säger? :D

Min nya röda kalufs fick ett bra bemötande, iofs va de bara brudar som kommenterat den än så länge så va vet. Hehe alla grabbar kanske tycker det ser ut som stryk så jag kommer bli ännu mer "singel" :P

Jag sitter o är sugen på läskig film. Men som ni säkert vet så vågar jag inte se de själv, så kan ingen ta tag i mig  o ha skräckfilmskväll med mig? Vill ju!!!!

Städa idag, okej har lite kvar.. Men jag är på gång! O så ska jag tvätta p söndag o jag skriver upp saker i min nya fina gröna almanacka.. Me like my life! Only misses one thing...

Måste bara säga att mina vänner imponerar mig! Shit va ni kan en del om mig.. o tack för komplimangerna! Än har alla inte svarat på den så  vi får väl se om nån mer kan överraska.

"Om jag ska tro på nåt som jag inte ser föredrar jag mirakler framför baciller"

Kommer jag får mitt mirakel? Hoppas så... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback