Ett sånt sug nu!

Ledighet är farligt för mig, jag gör inget som hest vettigt! O går o lägger mig för sent.. Kl 6 imorse gick jag o la mig, inte bra ju...

Men idag  gick jag upp skapligt iaf, Eddie väckte mig kvart över 8 men då palla jag inte att gå upp. Han fick mat o jag kunde somna om! Vid 10 nångång ringde Kostas o tyckte jag skulle jobba idag, nån chef på besök. Jag sa nej, va inte alls sugen.. Ska jobba tors. fre o lör o de får räcka! Hade iofs tänkt ta kontoret idag men nej tack om nån chef är där, då måste man ju va trevlig :D

Gick väl upp vid 11 o försökte få tag på Hanna, men ne hon är fortfarande inte hemma den busungen! Så jag ringde Fredrik istället. Som vanligt så hade jag nån bok han sökte haha.. Kanske borde börja ta betalt hehe ;) Nerå, alltid trevligt när böcker dammas av.

Sen var det o börja fundera ut vad man ska göra idag då... Men fick ett trevligt förslag av Moomin! Bio o käka ikväll, gött.. lät superbra :) Nu ska vi bara enas om vilken film. Men jag är ganska öppen för filmer, älskar att gå på bio så jag kan se de mesta :P

Åhh nu e jag såååå träningssugen! O senast på måndag drar det igång, vill vill vill!! Har massa motivation.. jag är rolig jag, antingen så tränar jag typ inget eller så tränar jag kanske lite för mkt! Menmen, nu har jag extremt sug igen :P
Kashal nu så är de dags ;)
Lina du o jag igen:)
Alex ska du va me iår :P

Tolka som du vill, bara du gör de till min fördel :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback