De bara försvann!

Vad gör man när man upptäcker att den tandkrämen man köpt är äcklig? Köper man en ny då bara. Vad gör man då när man vet att nånstans i lägenheten ligger en tandkrämstub o en ny tandborste? Köper man en ny då?
Är nämligen mitt problem just nu, min lösning vart: jag köpte nya...
Köpte nämligen en  ny tandborste o ny tandkräm, sen är bara frågan... Vart la jag dom? Tycker verkligen jag letat igenom de ställen där de skulle kunna vara men nej. Så jag fick köpa nya, tnkte att de kommer ju fram o sånt blir ju inte gammalt. Då skulle väl allt vara bra då? Men nej, tandborsten jag köpte var så bra, rosa o fin, men tandkrämen den smaka ju verkliegn gammal ost, usch!!! Så igår köpte jag en ny tandkräm... Vad betyder då detta? Jo att jag just nu i min lägenhet har tre tandkrämstuber o två tandborstar! Har nån tips på vart de försvunna grejerna är är de bara o hojta till :)

Igår tog jag då äntligen ner julstjärnan... Men insåg att jag gillade att ha en grej i timer som så mysigt stod på när man kom, så nu är fönsterlampan timrad. Är bra för jag orkar aldrig sätta på den i vanliga fall!

Ska ner till jobbet idag, skulla vart ledig idag men nej... Jag lovade ta Ninnis lunch tid.. Aja hon e skyldig mig en drink ikväll :P

Fest hos Jimmy ikväll, ska bli en skoj kväll.. Jag ser fram emot den!! Visst ja, kanske borde ha nåt o dricka?! Hm får gå en sväng t bolaget efter jobbet... O sen ska jag lämna tillbaka linnet på Gina, orkade inte prova de i butiken o när jag kom hem så insåg jag att jag hade för stora tuttisar för den! Vilket problem...

Den andre i mitt hjärta...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback