Blir ju trött bara av att tänka på den!

Nyss hemkommen från IKEA o min arm får äntligen ta igen sig. Gah vart riktigt tungt, okej nu kan jag erkänna att de skulle va soft o haft bil o körkort.. men har man inte de så får man duktigt bära grejerna själv på bussen.
Fick en tidig födelsedagspresent av mamma, två fotpallar. Ville ha dom o funderat länge på de, så mamma betala dom åt mig. Själv köpte jag en vagn till badrummet o lite småsaker, bland annat en jätteråtta till Eddie. Han verkar gilla den, ligger o biter den i svansen o brottas med den. Sen köpte jag en sån där "kattsanden ska stanna kvar"-platta, Lillskiten gillar ju nämligen att dra ut sanden över hela badrumsgolvet.

Sitter o är lite hungrig, funderar på att gå ner till ICA o handla lite söndagsmys, är ju faktistk bara söndag en gång i veckan :)

Ny vecka snart igen, en vecka som det händer mkt under.
Måndag är ju Människans sexualitet-kursen, hoppas mina böcker kommer snart. Sen ska det tränas :P
Tisdag är jag ledig, ska bara träna vad jag vet nu.
Onsdag ska jag nog plugga med Annelie o träna. På kvällen är det tänkt att jag o Hanna ska på Guys and dolls. Vill nån följa med så säg till, vi har inte bokat biljetter än.
Torsdag börjar min andra kurs, Informationskompetens och möjligheter i en föränderlig värld. Jobbar på kvällen o efter det är det dags för månadens vinkväll:P Ska väl hinna träna där också om Kashal e på...
Fredag ska det städas,  bakas tårta o sånt.. Sen på kvällen blir det SKOJ :P:P:P
Lördag man blir ett år äldre (exakt 16.24:P), jobbar på dagen o ska käka med mamma på restaurang sen, vad jag gör sen har jag ingen aning om. Märks...
Söndag träna o ta det lite lugnt!

Men oj o pust, blir ju trött bara av att tänka på min vecka :D

Ne vad säger ni, ner till ICA?

Tänker vi på samma sak eller är det bara inbillning? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback