Är väl deras egna fel?!?

Gårdagskvällen vart väldigt lyckad!!
Var ett ganska stort gäng som kom hem till Jimmy o var riktigt partysugna. Kan man bli annat när de finns pommespinns:P

Sen drog i stort sätt hela gänget till Platens, var några som banga bara.. Större delen av kvällen där tillbringa jag nog på dansgolvet. Mycket intressanta människor... Hm helt plötsligt så hamna jag i nån typ av dubbelmacka, haha vart lite förvånad måste jag säga. Du har nog rätt Hanna, var lite mer köttmarknad än de brukar. Fast som jag sa, de va flirtmarknad inte som på Harrys. Kvällen avsluta vi åtta tappra bk-are med lite kebab :P

Idag har jag suttit o kollat på tvn mest.. Satt o kolla på hm Airlane tror jag det heter, gick på 5an iaf o handla om flygplatser. Satt o tänkte på hur otrevliga människor kan vara, hm är ju faktiskt dom som kommer försent ju! Tror det är så jag ska spendera min dag, softa framför tv.. var ju ett tag sen insåg jag. Hm man kanske skulle hyra sig nån film?! iofs har jag några filmer jag inte sett så jag tror jag ska se dem.. hm Sagan om ringen kankse :P

Ska ner o jobba ett par timmar iofs, den vanliga torsdagstiden jag alltid har. Hm e sugen på sushi, men det ska jag äta imorrn med Hanna så de blir ju skumt att äta två dagar på raken ju!

Förresten bara så ni vet, allt blir mkt lättare bara ni inser att dammsugarpåsen är full. igår va jag riktigt sur på dammsugaren innan jag insåg problemet, o nu är det en fröjd igen o dammsuga.. Hehe eller fröjd kanske var o ta i, men det är lättare iaf :P

Can't stop thinking..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback