Är ju bara lite snö ju!!!!

Hehe får väl börja med att korrigera mig själv, är ju inte en månad sedan min lägenhet renoverades.. utan ett år sen :D Tack Hanna för att du håller koll på mig...

Badade Eddie nyss, inte för att han va så smutsig men han hade kladat ner alla tassar med mat så han fick helt enkelt skylla sig själv! Nu sitter han i fönstret o torkar sig själv, hehe ser så ynklig ut!

Ne nu ska jag ner till stan, ska äntligen få köpa lite kläder :P Får sällskap av Lina va trevligt! Hanna den svikersen tyckte det snöa för mycket... ;) Är änglarna bara vettu :P
Precis uppdaterat: Även Lina sviker gaah e ju bara lite snö ju!! Aja, jag är tuff o kan gå på stan själv :D

Jag ska ju jobba så jag måste ju ner mot stan iaf... Fest ikväll fick jag reda på inatt, får se om jag är sugen på de faktiskt. Vet inte riktigt, är ganska skönt att bara ta det lugnt. Som denna helg, hehe ska inte göra annat än gå på bio känns de som!
Imorrn ska jag iofs hem till Mia tror jag, film o laga lite mat... Hm nåt med broccoli? :P Mums!

Ne nu ska jag ner på stan o få i mig nåt o äta, är hungrig!!!!!

Vill inte välja fel...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback