Är det såhär det känns?

Idag kände jag mig som en "normal" Svensson. Vaknade runt 8, gjorde mig iordning o gick till jobbet till kl 9. Dagen gick okej, var gansak mkt o göra kändes de som.. Antar att de är de jädra kupongerna som gör det. Gör allt betydligt jobbigare i köket! Så lämna dom hemma tack ;)
Hade sagt redan igår att skulle ja jobba idag så va jag tvungen att sluta 16.30 istället för 17.

Äntligen få träna igen :) iofs är dagens pass ingen favvofavvo, men man får röra lite på sig o man får energi! Ni förstår inte vad jag älskar känslan av energin...

Gick hem o bestämde mig för ett skumbad, så härligt! Eddie satt verkligen o fundera på vad jag gjorde. Ligga i en massa vatten med nåt vitt löddrigt som täckte mig, hm.. kan inte va lätt att va katt :P

Vart väldigt seg efter badet. O helst efter att jag ätit bara... Satte mig o kolla lite annonser, hm kanske fanns en av intresse. Skicka ett mail iaf :)

Höll på o somna i soffan vid halv 9, ojoj börja känna mig som min syrra :D Men sen fick jag lite Thåström o de kom tillbaka en del energi. Så nu e jag på G igen, okej fortfarande väldigt trött o uttråkad, men jag hållar inte på o somna sittandes.

Imorrn ska jag ta sovmorgon.. Så det är bra o slå en signal.. Eller inte! ;) Annars ska jag väl bara träna o åka o handla då... Hm ketchup Linda, kom ihåg att köpa ketchup! Hur ska jag komma ihåg de då?

Förresten ringde från jobbet o för en gång skulle så var det inte om jag ville jobba, Jimmy tyckte vi skulle ha fest nästa onsdag. Ja men det kan bli skoj :P Har inte börjat kursen som går på dagarna så jag är ledig då :)

Jag vill inte lura nån... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback