Äntligen lite bilder :P

Idag gick uppvaknadet inte så bra... Sov till halv 2. Var ju inte alls meningen, jag har ju börjat lita på att ni ska ringa o väcka mig på morgonen ju!! Så jag sket i o ställa klockan, hörni skärpning ;)

Gjorde inte så mycket idag, gick hem till mamma för jag kom på att jag inte sett på filmen jag spela in på julafton, Göta kanal. O det var ju bra att jag kom på de eftersom man mamma precis lagt en inspelning så att den skulle spelas över, var ju inte så bra. Men jag hann rädda den! :)

Oj, varför gör ni det så svårt för mig! Vill inte göra någon arg eller upprörd eller för den delen ledsen, jag vet bara inte... Jag försöker bara va ärlig!

Förresten så såg jag idag att man kunde köpa semlor, men va hemskt!! Gah blir så trött på sånt där, snart ska jag börja fira jul mitt i sommaren, ge påskägg till midsommar och klä ut mig till spöke till jul!!

Nu har jag äntligen fått lite bilder från kinkyfesten, haha vissa bilder kan verkligen misstolkas insåg jag! Bilder när jag står o snackar med folk ser ut som vi är värsta hånglande paret vilket vi verkligen inte va :D Sen har jag fått lite bilder från KU-reunionkvällen, haha en massa rumpor bara. Tyvärr vart bilden på min nästan split sådär så man ser inte hur tight de eg va.. men min rumpa kom med :D
 E inte jag o Jocke snygga :D

Jag gillar snön, men kommit på att den gör mig ledsen på ett sätt... Snö för mig påminner om finland o mormor. Jag hade velat åka dit, saknar dom. Saknar min låtsasmorfar... Varför ska folk man tycker om försvinna?

Hörrni tänkte ha en liknande födelsedag som förra året, är ni med på de?? Inte för att de e min födelsedag mer skoj att samla folk! O äntligen få till de där restaurangbesöket vi snackat om nu! Nu är frågan vilken dag, fredag den 3e eller lördag den 4e? Kanske hem t mig sen o sen ut o dansa lite? Va säger ni?

Säg att jag inte ska lägga av...
Skrämmer vissa saker dig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback