Anne är för söt!

Idag gick dagen.. faktiskt vart ganska duktig, tog tag i min enorma disk. O sen tvätta jag också.. städa lite, men ska nog göra klart de sista imorrn om jag hinner. Imorrn blev en uppbokad dag!

Ska först träffa Micke kl 11 för lite lunch, sen iväg o ha upprop o föreläsning 13-16, sen hockey på kvällen!
Funderade på o hinna träna, men tänkte att de är nog bäst att hoppa det, så man inte blir sjukare...

Anne är för söt, satt o babbla i flera timmar idag :D va länge sen vi snacka så länge, men det va trevligt.. Vi han nog diskutera igenom halva livet.. Hm är fortfarande intressant det där med min blivande mans namn! Nu har även Niklas smugit sen in. Men Anne är så söt, hon vill verkligen beskydda mig från läskiga killar. Skulle nog gärna smyga på dom länge o väl så, innan hon godkände dem o jag fick börja träffa dom. Du är såååå söt min moomin:)

Denna termin ska jag få ett strukturerat liv, jag vet att jag tjatat om de. Men det känns bra faktiskt, behöver nån som rycker tag i mig lite. Anne o jag ska t ex ha en pluggdag i veckan, Lina o jag ska boka in gemensamma pass i förväg o samma sak med Kashal o jag, gympassen.. Vet redan jobbtider o då kan jag väl ta nåt extra om jag kan.. Så vill du träffa mig, boka ett möte ;)
Nerå, mitt liv är inte fullbokat finns fortfarande mkt tid över till folk jag tycker om...

Imorrn börjar skolan, äntligen faktiskt! Åh nu känns saker bra..

Fast du säger att jag inte behöver så kommer jag göra de iallafall, så länge du finns i mitt liv..
Du sa att du är sån, jag är likadan... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback