Ändrade planer!

Jaha då var fredagen ändrad... Eftersom vi istället för 15 blir 19-20 så kunde vi ju då inte få plats på Riva. Tycker de va lite dåligt av dem att de inte försökte mera, men men dom som förlorar 19 garanterade gäster! Så istället ska vi på gamla Blue Ribbon, hm BBQ nu?! Var inga problem att vi var så många...

O sen ska då alla hem till mig.. Hehe skoj skoj! Men trångt trångt :D Va ju o köpte en massa tårtingridienser idag :P Smaskigt!! Blir två olika tårtsorter...

Jag har ont o mina armar! Mina stackars triceps... Hm är nog den muskel jag älskar att träna mest, iaf på pushpassen.. Men just nu har jag såååå ont i mitt lilla huvud :( Kan ingen komma o blåsa?

Hehe Hanna vet att du gillar att veta vad jag gör så här kommer morgondagens schema :D

13-15 Plugga med Anne
15-16 Möte på jobbet
16.15-16-45 Träna på gymmet med Kashal
16.45 Träna aerobic 30 m Lina
17.15-17.45 Core m Lina
17.45-18.45 Duscha, äta
18.45 Träffa Hanna utanför teatern
19 Teatern

Japp där var min morgondag i detalj :P

Förresten 19.15 utanför jobbet på fredag, så går vi t restaurangen tillsammans. Vill nån lämna nåt hos mig (host host grön påse;)) så är det bara att komma förbi innan..

Tror du att de skulle vara annorlunda om de var på riktigt.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback