Allt ska man höra en gång...

Jobba då idag, måste säga att stolarna vi fått till nedervåningen var riktigt snygga. Dom kan jag tänka mig att ha hemma. Var ganska vanlig dag, relativt mycket folk. Dagens roligaste var nästan när det kom en man o skulle ha en Clubis, han var mkt noga med att påpeka att han inte ville ha nån majo för han bantade. Visste tyckte jag funderade om han ville ha baconet då, o nämnde de andra ingridienserna men det var lugnt. Sen skulle han ha sallad o cola light... Sen kom ju de som fick mig att småle lite, han skulle ha en chillicheese :)
Alltså jag struntar lite i vad folk äter, men det var intressant när han vart så noga med majon på baguetten o verkligen berättat för mig om att han bantade o allt. Aja, man kan väl inte göra annat än o önska honom lycka till :D

Sen hade vi en intressant grej. Var ett gäng som ringde oss för nån vecka sen o ville boka bord, hm eh njae boka bord på BK??! Hehe jaa du, allt ska man få höra en gång..

Gick o träna med Kashal sen, första gången jag gymma på jättelänge.. Körde bara ben idag, såå skönt!

Imorrn ska det jobbas igen, kan väl lika gärna passa på nu innan skolan drar igång igen... Känns lite som att den börjar snart, lite böcker beställa o på väg, o den andra kursstarten närmar sig med storsteg! Sen blir det lite sushi på kvällen, mums!

Förresten, kollade med Tekniska Verken om min väldigt höga elräkning, fick reda på vad som är beräknat på min lägenhet, o som jag misstänkte så är inte mätare avläst sen innan jag flytta hit utan beräknad på han som bodde här innan. Så nu ska jag bara lista ut hur man kollar av sin mätare :)

Jag brukar säga vad jag tycker, det är ett stort misstag nuförtiden. Man blir så lätt missförståd
                                                                                                                                          "
Oscar Wilde"
(Snälla gör inte såhär mot mig!)

När man utplånar kärleken utplånar man samtidigt en del av sig själv... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback