2005 års sämsta raggningsreplik

Okej bara så ni vet, min mobil ska ni inte lita på :) Bara för att ni t ex skickar ett mess nu så är de inte säkert att jag får det nu... Kan komma fram ett dygn senare. (Tack Hanna, gott nytt år på dig med)
Eller Lina, fick messet 8 timmar för sent, tur att du inte åkte dit igår utan idag istället...
Inte heller kan man lita på att mess jag skickar kommer fram, de till Lina verkar fortfarande vara påväg :P Att tro att jag svarar när man ringer ska man inte va säker på, för de första så är de lätt att jag själv inte hör den.. Men nu verkar vibratorn fått lite spratt också så den kan vibrera mer eller mindre.
Haha eller så är det helt enkelt så att vissa personer tycker min mobil inte om o vill inte att jag sk prata med dem :)

Annars var jag på stan med mamma idag, kolla väl inget speciellt.. Fick julklapparna från min moster, tack tack. Vi va o käka Kinabuffet. Den är alltid god, helst minivårrullarna o kyckling i röd/rosa sås. Vad de nu kan heta :P

Drog hem i nån kvart innan Lina kom o hämta mig, vi åkte till Tornby! Hitta en väldigt fin mössa. ROSA!! :D
Sen va vi o handla mat så ikväll ska jag äntligen få min oboy. O så köpte jag vinglas, så nu kan vi ha vinkvällar med normala vinglas hos mig :D Förresten extrema vuxenpoäng till mig idag, skaffade mig en sån där självscanningsgrej. Hehe så nu kan jag blippa en massa själv... Ojoj, jag börjar bli vuxen :)

Usch jag mår illa.. På ett sätt hoppas jag de hittar nåt så de vet va de ska göra för jag börjar tröttna på detta!

På onsdag blir de nog pulkakväll.. Hm en stjärtlapp har jag iaf :P Nån som vill följa med? Var länge sen jag åkte pulka me de ska bli skoj, fast med min otur så kommer de säkert ha töat bort :)

idag skrev jag förresten 2006 första ggn, nope jag skrev 05 först :) Men insåg att de e nu som man ska börja se tillbaka på året som vart o komma fram till Årets ditt o årets datt. Första grejen blir iaf:

2005 års sämsta raggningsreplik
En man vid namn D blev lite full när han skulle ragga på en viss dam o kläcker: Fuuuuuuck Youuuuuuu, du är ju helt dum i huvet. Tror ni han lyckades, nope inte ens nära :) Så ska ni ragga, tänk på måttligt med alkohol.

Hörni gott folk, ikväll ska jag överge CSI. Ska kolla in den där nya serien på 3an, Prision Break. Känns som en sån där som många kommer se så jag ska föröska va lite inne o cool o ha sett den. Misslyckades ju med Lost så.. Men jag o följa serier är ju inte de lättaste!

Vill du bli ännu mer vuxen med mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback