Vill tillbaka!!

Brrr fryser... Det negativa med att duscha är när man kommer ur den, blir så jädra kallt då!! Man vill bara stå kvar där inne o mysa i det varma vattnet. Men nej nej, för föreläsningen kallar så snällt! Hoppas hoppas att dagens föreläsningar är lite roligare än den senaste, annars kommer jag somna ju! Har iaf lunchen med Hanna att se fram emot :)

Jobba sen ikväll, hm hur kommer det sig att de stora massbetsällningarna alltid ska komma när jag jobbar? Jag jobbar en kväll i veckan o just då ska stora sällskap boka in sig. Hm så kl 17 idag så komemr det 40 pers! Gosh, gå nånannanstans :D

Sov med alkovfönstret öppet inatt, varför de? Jag tycker ju inte om o sova när de e kallt. Jag vet, är väl världsunik vad gäller de... De flesta gillar svala lakan osv.. Jag vill ju krypa ner i en varm mysig säng ju!

Inatt drömde jag om saker jag ville få ner på papper... Sen drömde jag att jag prata med en viss person fast jag låg kvar i sängen o snooza.. För japp jag snooza även i morse, fast bara 2 ggr :P

Ska kontakta en viss person o se om erbjudandet fortfarande finns kvar, är lite sugen o anta de.. Känner att jag har nåt o säga :)

Ne nu ska jag kladda lite mascara i ansiktet o springa till bussen!

Du är en viss person.. O ne jag e inte så snäll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback