Vill ju va mera så!

Egentligen förstår jag inte att jag inte är såhär jämt, jag mår ju mycket bättre inombords då. De jag syftar på är när jag har fixat iordning, när jag diskar på en gång, när jag lagar mat o har i kylen, går o lägger mig skapligt o då vaknar skapligt o så vidare. Tror jag är en person som egentligen tycker om o ha det väldigt organiserat, jag tycker om att ha en planerad vardag o kolla i kalendern vad morgondagen har o erbjuda.. Hur kommer det sig då att jag inte beter mig så större delen av tiden?

Som idag, kändes jättebra att vakna i morse o gå upp. Kom väl ur sängen vid halv 10 tror jag.. Då hade jag hunnit kasta mus med Eddie en stund. Gick o la mig kvart över ett inatt o även det kändes väldigt bra måste jag säga! Ska verkligen försöka komma i säng skapligare om nätterna. När jag vakna ringde jag lite folk, fick reda på att vi hade möte idag så kl 15 måste jag va nere på jobbet då. Sen när jag skulle snacka med Hanna så la ju batteriet av i telefonen som vanligt, hehe jag måste nog bli bättre på att sätta den på laddning. Men telefonen har legat i min nattduksbordslåda i två dar ungefär.

Blev inget pluggande med Anne idag, hon skulle ha nån gruppgrej. Men vi flytta den till fredag istället. Då ska jag se till att skriva ner lite på mitt Travesti-arbete o fundera om mina böcker är väldigt hetronormativa!

Nu har jag precis ätit lunch, va duktig jag är :) Var iofs de första jag åt idag... men men ingen är perfekt! Ska in i duschen nu för att knalla ner till jobbet o var där ett par timmar. Sen ska det nog tränas med Kashal o sen avslutar jag kvällen med lite Tornby med mamsen. Skulle hjälpa henne bära säng tror jag :) Hm ska försöka hinna med lite Stadium också o hitta mig ett par träningsbrallor o nån topp!

Snö snö snö, bara en massa snö...

Du är världens goaste chokladboll :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback