Verkar bli en bra dag!

Okej inatt va jag sur på Eddie, varför var han tvungen att ha ett av sina dampryck mitt i natten? O då precis när jag skulle sova? Aja, är väl bara o acceptera läget o försöka ignorera honom. Som tur är så efter hans kulborttagning har han blivit slöare så han har dem sällan allt för länge, damprycken alltså. Somnade tillslut lite för sent än planerat dock, så jag sov till kvart över tio idag. Då ringde mamma o skulle påminna om elvispen hon ville ha tillbaka.

Sen ringde jag om avloppet, först nästa vecka de kan komma o fixa de.. För de har ju sååååå mycket o göra! Gilla läget liksom..

Ska iväg till campus o plugga med Anne aka Plugg-Moomin. Sen hasta iväg till Sportis o träna med Kashal då, ska nog kombinera det med ett pass också. Passa på när man är där..

Hem o busa med lillpysen lite, o sen bio med Hanna ikväll. Äta nåt innan de..

Vilken härlig dag!!!!!

Hoppas alla andra får en lika härlig dag..

Miss jooo ju!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback