Våga visa känslor..

Mitt mål med uppe med tuppen gick väl sådär... Låg o plugga inatt istället så jag sov till tio. Känns som ett flummigt semnarie idag, mest sitta o snacka lite. Tvivlar på att de är så många som hunnit läsa igenom all kurslitteratur så. Eller iofs finns det väl en del, men jag vill gärna ha ett socialliv också :P

Suttit o pluggat lite nu på förmiddagen också, känns som jag typ läst en tiondel av det jag egentligen borde hunnit läsa.. men men, det ska nog gå bra...

Ska väl in i duschen snart, mitt hår vill gärna bli tvättad :D Har kört fuskvarianten nu ett tag... Hoppas inte de är allt för kallt ute, kommer mitt hår bli till is haha...

Jag vet inte vad jag ska tänka, du vill att jag försvinner jag förösker göra de.. Du vill nog att jag ska finnas, jag kan inte.. Du låter mig inte... Kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Ta vara på alla runt omkring er, är så lätt hänt att det plötsligt inte finns där mera.. Världen är orättvis!

Det jag är rädd för... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback