Usch vilken dröm..

Usch natten gav mig ångest.. Hade en sån hemsk dröm.
Jag drömde att jag försökte döda Eddie. Så här var det: Eddie var sjuk trodde jag o tyckte då att de var bäst att han fick dö på en gång. Jag hade inte varit hos veterinären med honom. Tog en kniv o började hugga mot honom, han gömde sig under en filt. Fick in några hugg mot magen så att det blev ett stort jack. Jag klarade dock inte fortsätta hugga utan vira in honom  i en filt, insåg att han inte var död o tänkte då att jag skulle krossa huvudet på honom. Kan ju tilläggas att jag under hela processen gråter av ångest för att jag egentligen inte vill göra det. Klarar dock inte av att döda honom utan börjar skaka hysteriskt o ångrar allt jag gjort. Eddie ligger då invirad i filten, men lever fortfarande o jag vill bara att allt ska var som vanligt...
När jag vakna visste jag knappt vart jag var, tittade till Eddie o märkte att han sov så lugnt brevid mig. Pju! Usch vilken hemsk dröm!!!

Skola om två timmar då, hm för mig att det var en ganska intressant föreläsning idag :) Sen får vi väl se om det blir nån fika med Tom o Lina. Intressant värre om den blir av.. Ikväll ska det tränas lite, skönt! Har inte kört nåt rent konditionspass på ett tag, o det idag är skoj!!

Ikväll får vi väl se om damkronorna kan göra en ny sensation o sen får man ju inte glömma CSI. Sitter o klurar på en annan grej, Hanna. Hm skulle du vara hemma hos föräldrarna denna vecka eller hemma här? Hehe kommer bara ihåg att du sa att du skulle vara hemma, men inte vilket hemma :D

Åh dom ringde från XXX slam o nåt (tror han sa de iaf..) Iaf så ska de komma o fixa mitt avlopp, synd bara att jag inte var hemma idag. Men imorrn är jag hemma hela förmiddagen o sa att de skulle ringa då! Så imorrn kväll kan jag kanske diska normalt! Så alla som vill är välkommen på lite diskning imorrn :D

På nåt säg så landar jag alltid vid dig... ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer vara hemma på landet hela veckan med undantag av idag och imorron på dagen. Jag misstänkte att du hade fattat fel:)

2006-02-20 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback