Synd att zappfunktionen är ur funktion!

Oj vad jag e slut!

Nyss hemkommen från Sportis. Träffade Kashal en stund innan o trampa lite maskin, dock hann vi inte med så mycket eftersom jag hade bestämt mig för att köra ett pushpass också.. Idag skulle de ökas på vikter hade jag bestämt, gick väldig bra faktiskt! Så stolt över mig själv :P Skulle vilja ligga i min soffa nu o inte gå upp alls ikväll...

...men duschen vill ha sig ett besök!

Är ju iofs en rolig skoj som händer ikväll så jag ska väl inte klaga, men man skulle vilja att zappfunktionen funkar även i verkligheten. Skulle va skönt att zappa sig ner t torget där jag ska träffa Hanna, klockan... hm sju(?) jo det var klockan sju, det är jag nästan hundra på..

Äta nåt o sen lite bio, soft kväll med trevligt sällskap. Inte alla som får de :D O inte alla som får njuta av mitt sällskap, är inte fy skam de heller :P

Innan idag va jag ute på universitetet o lalla runt lite. Började det hela med att miss bussen, mycket retligt då jag missa den med typ en minut. Såg den åka... Men men, Anne verkade klara sig o när jag äntligen kom fram så blev det lite välbehövlig lasagne i magen. Vi skulle ju pluggat hade vi tänkt, men satt mest o diskutera saker som vi kände var mer livsnödvändiga nämligen djur, kärlek, sex, kläder o så vidare haha...

Helg då, min lediga helg enligt schemat. Blev den så? Nej inte ett dugg tvärtom. Har ju slutat med att jag jobbar både lördag OCH söndag... Usch o fy! Me not want...

Please make my night... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är glad att jag får njuta av ditt sällskap linda:)som sagt, inte alla som får det!

2006-02-10 @ 18:17:07
Postat av: Moomin

Hahaha...blir aldrig nåt plugg för oss :) Men ärligt talat så behöver jag ett par timmars skitsnack mer än ytterligare ett par timmars plugg. Lite mkt av den varan just nu och enl. vad jag har luskat ut från schemat blir nästa kurs likadan, tjohoo!!

2006-02-10 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback