Städning är såå skoj, hm..

Okej nu har jag städat heeeeela dagen, e typ snart klar, är bara visa saker kvar men de e omöjlit att göra när man har en Eddie som springer o är i vägen!

Hade inte tänkt städa så mkt som jag gjorde, men nu är det dammsuget, moppat, diskat o dammat.. Har till o med bytt lakan! Längtar tills jag ska gå o lägga mig :P

Sitter  o har precis duschat, ska iväg med Eddie t mamma, o sen t systemet. Nån shopping hann jag tyvärr inte med :( Men jag hitta en grej som vart försvunnet så den ska jag ha på mig ikväll! Mitt babydoll linne, vad sägs? :)

Ska bli skönt när kvällen börjar, haha jobbigt bara att vi ska va här! Kommer jag ju va tvungen att agera värdinna ju! Aja, har ett par timmar innan det e dags :P Iofs kanske det borde va jag som ska agera värdinna eftersom det är hos mig vi ska va.. Intressting 21 pers i min lägenhet :D

Åh e partysugen :P Vill dansa!! Platens dansgolv kommer få besök ikväll kan jag säga...

Nej ni, nu har jag inte tid att sitta här.. Badrummet nästa! Haha Eddie får skylla sig själv, nu när vi strax ska gå då lägger han sig för att sova.. Osis för honom!

Finns inga ord... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback