Stackars grabb :D

Hur kan man bli så mätt på lite bananer med choklad? Iofs åt vi lite mat innan men ändå.. Var hur gott som helst iaf. Kan ju då verkligen rekommenderas. LIte jobbigt bara att jag börja tänka på sommar o grillning bara. Gjorde ju inte saken bättre heller att jag såg de fina skorna jag ville ha.. Så vår please come soooon!

En mycket trevlig kväll med Sanna o Doris (katten). Åt o kolla på filmen Wedding Singer. Helt okej film, amerikansk o ganska förutsägbart slut... Lättänkt med andra ord :D

Undrar hur många rosor som sålts idag o hur många godishjärtan?! Kan det månne vara några fler än igår?!? :D Såg en liten förvirrad kille på ICA idag, antingen så hade han glömt bort att köpa nåt eller så var det ett ganska nytt förhållande o han visste inte vad hon gilla.. För han stod o vela länge, choklad eller gelehjärtan, choklad eller gelehjärtan.. Sluta med att han tog båda :D Hoppas att tjejen gilla de...

Fick faktiskt en alla hjärtans dag present idag, en grytlapp i form av ett hjärta o en kortlek även den i form av ett hjärta. Tur att man har en mamma :D

Ne denna dag är enligt mig ganska så överskattad, jag överlevde :D Kommer nog kännas likadant imorrn..

Åh Sanna berätta om en skoj fest de ska ha i vår, vad skoj!! Längtar redan :D the eightees, what a century! Hm kanske ska inspireras av Prytz video? Eller Madonna, strutbh?! Eller av Susanne Lannerfeldt :D

Imorrn ska de inte va lika softigt!

You are a cutiepie, är bara så.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback