Skum bantarmetod!

Hm jag måste säga att jag tycker vissa bantningsmetoder är väldigt lustiga! Idag kom det in två kvinnor i tydligen gick på den metoden. De ville då ha en burgare utan bröd, hm jo det var såpass lugnt så de kunde vi väl fixa. De fick så allt i en liten skål istället. Det intressant i det hela var att de på burgaren ville läga till ost + bacon. Daniel kom ut o undra om de ville ha majo'n på o visst de ville de gärna. Hm kan inte bli annat än konfunderad, inget bröd men ost, bacon o majo??!? Aja man förstår sig inte på allt!!!

Annars var det en ganska soft kväll, sådär lagom folk.. Många utav dem som arbetar på Disney on Ice-grejen. Jobbade ju tiden som skulle städa övervåningen, är verkligen såå tråkigt! Är mest på att hålla på så länge där uppe i sin ensamhet!

Efter jobbet snacka jag med Hanna, en smart person det där!

Söndag o det är kväll.... En ny vecka framför en. Nu man ska börja fundera på hur uppbokad man egentligen är i veckan. Insåg att det var en del.

Måndag:
Skola + jobba
Tisdag: Träna, plugga, hänga med Sanna
Onsdag: Plugga, träna, ev hem till Jimmy
Torsdag: Skola, jobba, ev hänga med Kashal
Fredag: Skola, träna
Lördag: Jobba
Söndag: Träna

O jag kan ju säga att detta schema är de jag vet i huvet! Har inte kollat i almanackan alls..

Prästkrage... ♥

Kommentarer
Postat av: Moomin

Atkins/Low Carb...ganska känd metod! Förespråkas av vissa kändisar som antagit slickepinnsliknande kroppsformer senaste åren så jaa...det kan nog funka...

2006-02-13 @ 06:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback