Skitfräckt!

Här siter jag o är vaken, klockan är 8.32 o jag har redan sovit o är färdig. Satt precis o kolla bussar o funderade på vilken jag skulle ta, ska jag ta den 8.35 eller 8.47. Insåg att den 8.47 räckte, mina funderingar gick ju runt de nu för tiden väldigt överfulla bussarna. Men samtididigt tycker jag det är dumt att jag ska behöva ta en tidigare fast jag inte måste om man tänker på tiden. Har ju nåt o skylla på om det skulle skita sig :D

För er som trodde att jag skulle gå upp kl 6 så nej nej, jag gick upp 7.53 (snoozat lite då, som iofs var inräknat). Så en halvtimme ungefär behövde jag, inte 3 timmar!!!! :D

Inatt hände en cool grej... :P Vill va med om det igen!

Eddie verkade veta att jag skulle gå upp tidigare idag, han väckte mig klockan 6(!). Då blev jag faktiskt lite sur på honom, gav honom mat o somna om! Men hörrni, vänta här... Jag skulle bli väckt klockan 6, Eddie väckte mig då. Har han o du diskuterat ihop er????!? ;)

Hehe nyss kom Anne ut på msn, hon trodde att jag inte gått o lagt mig.. Men denna gång hade jag faktiskt de :D Min dygnsrytm har faktiskt blivit lite bättre brukar gå o lägga mig runt 2 nu för tiden.. O jag börjar faktiskt runt 1 fundera på om jag inte ska sova snart.. Är väl ganska bra iaf?!

Är du den jag tror du är? O isf vad vill du? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback