Ska vi gifta oss?

Oj mätt jag va idag då... Vi gick till Gingis, Anne, Fredrik o jag.. Hm Mings lunchbuffé e bättre måste jag säga, men nu har man testat den! Jag gav iofs upp mkt tidigare än Fredrik men vart ändå proppmätt. Fredriks kommentar efter " Ne jag känner mig som en orm som precis ätit en gasell, nu ska jag lägga mig o gäsa på en klipphäll i solen, jag e nog hungrig om en månad igen". Vi kom fram t att de skulle bli ganska billigt i månden, två kroner per dag..

Sen va Fredrik o jag lite busiga :P

Möte på jobbet sen, o då fick vi tårta eftersom Kostas fyllt år, mm passa ju min redan fulla mage perfekt.. not! O gift blev jag inte heller. Tvärtom min bit blev helt krossad :( Så nu får nån va snäll o gift sig med mig iaf o visa att sånt inte stämmer :) Nån som ställer upp?;)

Jag har ju glömt o hälsa Hanna välkommen in i bloggvärlden förresten! Läs gärna hennes, jag näms ofta :D
http://soffpotatisen.blogg.se.

Skulle ju tränat med Kashal en stund i gymmet innan den vanliga träningen, men hon banga den lilla sappstjärten. Iofs var den timmen jag körde tillräcklig, var helt färdig efter de. Jobbiga var bara att jag inte hade en sekund att andas på, tvärtom. Skulle träffa Hanna utanför teatern 35 minuter efter att sista passet va slut. På den tiden skulle jag hinna hem o duscha o gärna äta. Hann inte äta så det fick jag hoppa över.. Kom till teatern 40 minuter efter passets slut, det tycker jag e bra kämpat :)
Musikalen, Guys and Dolls, helt okej. Fast sista veckan den går, så vill ni se den får ni snabba er! Hehe vi hade nån skum tant framför oss som inte satt still, hennes huvud flängde fram o tillbaka o va i vägen hela tiden!! Men men, man hörde ju vad de sjöng hela tiden :)
Sedan kan man fråga sig, är det som musikalen visade. Tjejen vill förändra på killen o killen vågar inte visa vad han känner??? Dom är fega för att visa sina äkta känslor o exempelvis ta steget o gifta sig?!
Nåt o fundera på... :P

Måste sova skapligt idag, imorrn ska jag va på universitetet redan klockan 9. Går till 12, sen ska jag ev träna med Kashal, om hon nu inte bangar igen.. Jaa jag vet att jag tränar mycket, men jag är sån antingen inget eller massa.. Jobba sen på kvällen o sen t Vasastan... hm oj, vin ska man ju ha.. hm måste ringa Hanna imorrn!! Palla dricka massa, hon o jag kan nog dela på en :)

Mina böcker har kommit förresten :P Stod utanför dörren när jag gick ut, hehe kunde jag pluggat idag men vi skulle göra de på söndag istället. Har man nåt o se fram emot ju ;)

Jag drömmer om dig... hoppas det är okej.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback