Sexualitet!

Jag ser det snöar jag ser det snöar... Hm är det roligt? Va lite jobbigt att få det i ögonen, o frågan är om jag inte hunnit tröttna lite på snön nu.. Ne jag är nog lite sugen på vår nu, lite sugen på att se knopparna brista o fåglarna kvittra. Vårkänslor, jag är sugen på vårkänslor...

Varit på föresläsning idag, riktigt tråkigt! Eller första delen var väl ganska intressant, brainstorma om ordet Sexualitet. Vad säger ni? Vad är det första ni tänker på när ni hör ordet sexualitet?! Andra delen var helt onödig, gick ju igenom vad boken handla om typ.. fast bara kapitelmässigt. Kan jag ju lika gärna läsa själv ju, o har faktiskt gjort till en viss del. Iofs var det en bok som jag (o många andra i kursen) blev ganska arg på om man ser det ur ett genusperspektiv. Hon förstärker vissa könroller till max! Får se om jag skriver in några härliga exempel senare ikväll :P

För nu måste jag hinna äta lite, ska iväg på hockey snart.. Med Tobias o några kompisar till honom. Hehe knappt koll på vad dom heter, men förkortningar är det :D Ska vi se till att lhc vinner nu :)

Dagens tips: Japanmix. Finns iaf på ICA Maxi, utgott! En blandning av olika snacksvarianter (endast 6 % fett om man tänker på sånt) baserad på ris. Mums mums.. För er som va hemma hos mig i fredags skulle jag tagit fram dom, men alla va för mätta så jag strunta i de.. Mycket bra för min del för nu har jag kvar o mumsa på dom själv :P

Hihihihihhihi... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback