Scones mitt i natten smakar extra mums!

Ne nu ska jag nog börja runda av min kväll, eller iaf min data och tv-kväll. Är framför dessa dumburkar jag spenderat större delen av kvällen... Hade tänkt att spela lite men filmer etc kom före. Efter att sett klart på CSI börja jag kolla på Wedding Crashers, efter ett tag såg jag att Trapped började på trean men insåg att jag sett den. Så jag kollande vidare på Wed. Crash. Tog en paus vid 23 för att baka scones, fick ett litet craving o fann att jag hade alla ingridienserna hemma. Mums dom blev jättegoda!

När jag slog mig ner i soffan igen med nybakade scones o ännu ett glas oboy i min fina mugg med myror på såg jag att filmen Järngänget skulle börja på fyran. Har tänkt att jag velat se denna film länge så jag började kolla på den. Insåg ganska snabbt att den inte var nån höjdare, men har jag börjat se en film så vill jag för de mesta (finns ett par undantag) se klart filmen, så jag gjorde de... Blev tyvärr inte bättre, så den är de lugnt om ni missar att se :)

När den äntligen tog slut så kolla jag klart på Wed. Crash. Det var en okej film, men inte så bra som jag fått känslan av när folk snackat om den. Kändes som en ganska vanlig o typisk komedi i den stilen, kunde gissat till mig slutet ganska tidigt o visst garva man till ett par gånger men det var liksom it.

Nu börjar klockan bli sent o jag är seg, ska nog förflytta mig till sängen. Är seg men tror inte jag kommer somna än... Läsa lite, kanske nån av de nya böcker jag köpt! Eller kattboken har jag redan läst/skummat igenom.

Hoppas nån blivit lite avis på min kväll iaf.. Finns säkert de som haft kvällar jag skulle blivit lite avis på iaf:) Finns ett par andra saker som hade varit skoj att göra eller ställen att vara på.. Men får vara nöjd, scones o film det är inte fy skam!

Pussis♥

Kommentarer
Postat av: Peter

Hjälp, jag klarar inte av att läsa din blogg utan att binnikemasken min gör revolt, blir ju hungrig i vart och vartannat inlägg här jue! :) ... scones liksom, har jag inte ätit på år och dar, men det är bara sååååå gott... arghh... dig hade man ju velat ha som granne! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback