Såååå skönt!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH den segern var riktigt skön!!

Efter Finlands första ledningsmål fick mamma ett leende som sa "hörru, bara o byta du märker ju vart de leder...". Säger hon varje gång de spelar o FInland leder eller vinner, "När ska du inse att du borde hålla på Finland, du är faktiskt halv". Men nej, jag vägrar o såg inte ledningen som nåt slutgiltigt. Härlig match med en del snabba mål, tycker vl tyvärr inte att alla spelare höll den klass de egentligen har.. Men varför fundera på de? Blev ju vinst, o som en av kommentatorerna sa "spelar egentligen ingen roll vem som spelar bäst, är målen som gäller". Så sant så sant!

Måste säga att sista minutrarna var lite pirriga, kunde inte sitta still utan stod upp o kolla. Då säger en va kommentatorena till spelarna att de skulle stå upp. Jag var så inne i de att jag börja säga "Ja men jag står ju redan, jag står ju redan..." :D

Efter slutsignalen åkte jag iväg o träna med Kashal, skön träning idag o energin fanns hos oss båda, för en gång skull :) Eftersom jag hade tagit med mig Eddie till mamma så var jag tvungen att promenera tillbaka dit för att hämta hem honom. Så jag har fått mig en del promenad idag, var iofs stjärnklart när jag gick hem. Love it!

Annars har jag vart en trevlig granne idag, stod först o prata med grannen längst ner hur lik Eddie var hennes katt. O att Eddie inte hade någa problem med att åka i cykelkorgen, att han tycker det är ganska skoj. Sen träffade jag på en tant som undra om jag bodde i huset, för hennes väninna ska tydligen flytta in i den tomma lägenheten längst ner. Jo jag sa att jag bodde där o hon började fråga ut mig om hur det var o så.. Hm jag sa att det var så bra så o att jag inte tyckte att de var speciellt högljutt eller stökigt... Aja, träffar sällan på grannarna längst ner, men sköter man sig kanske man kan få hembakta bullar av tanten som flyttar in HAHA!

Ikväll ska jag bara softa tror jag, kolla runt lite på nätet efter info om vårt grupparbete i Sex.-kursen. Att inte kunna få orgasm blev ju ämnet... Kände att jag inte hann åka ut t Skägget, får bli en annan gång!

Sen har jag redan hunnit mobba min kusin lite, förstod redan när jag såg det som stod vid hennes namn på msn vad hon tyckte. Haha, PERKELE med stora bokstäver! Jag skickade bara en garvande smiley o fick ett fuck you tillbaka... Haha, såååå gött! Vet att jag fått höra samma sak tillbaka så...

Snart kommer jag säga det... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback