Så mycket blaj om en färg!

Som många säkert känner till gillar jag färgen rosa. Har under senaste dagrna iaktagit denna färg i mina vandringar i Linköping. Kommer ge några exempel o mina tankar om dessa. Finns nere på Drottninggatan två butiker som jag går förbi för det mesta på mina väg till träningen eller Trädgårdstorget, är en tårtaffär och en butik för hundar o katter.

Börjar med djurbutiken, de har fyllt upp hela skylten med grejer just i rosa.. Allt från koppel, mattallrikar, toalåda, korg till leksaker, transportbur o så vidare. Nu kan man fråga sig, bryr sig djuren om färger eller är det ägarna som gör de?!? Jag tror ägarna.. Ne Eddie har inte allt i rosa, han har alla möjlia färger, men skulle jag se att han föredrog nån färg kanske jag skulle tänka på de när jag köper nästa grej till honom :D

Nu till tårtbutiken, där har de för tillfället lagt fram bröllopstårtor. Vissa ser riktigt mumsiga ut. Men så har det en i rosa. Nu tänker säkert många att jag vill ha en sån på mitt bröllop, men nej nej.. Gillar den inte alls! Finns en i vitt jag gillar bättre då!

Oj vad mycket skit man egentligen kan tänka om en färg hahahaha...

Riktigt trött var jag efter jag kom ur duschen, halvslumra nästan till i soffan framför tvn. Känns som jag blivit mycket tröttare om kvällarna senaste tiden, undrar hur det kommer sig?!

Huj jag känner mig nervös jue...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback