Orgasmmat!

Nu provade jag en ny sak o det var en underbar grej. Vaniljkesella!!! Orgasmmat ju! Okej nu undrar ni säkert över detta uttryck.. Tror de kom till under en härlig sommarkväll i Annes o min trädgård i Ryd. Vi grillade som vi gjorde ganska ofta där, sååå grymt gott. Att grilla en kyckligfilé är ju så mycket godare än att göra den i ugnen, så saftigt ju! Där satt jag iaf med min kycklingfilé, nån form av potatis (hemmagjord klyftpotatis skulle jag gissa på), sallad o sweet chili-creme fraiche. Då kläcker jag nog att de e så gott att man nästan får orgasm av de.. Därav uttrycket orgasmmat!
Så dagens upptäckt som orgasmmat, vaniljkesella!

Nu blev jag sugen på sommarkväll med grillmat.. Hm min framtida bostad måste nog ha nån typ av trädgård. Iofs var det jobbigt att klippa gräset o sånt, men när man sitter där med en grill brevid är sådär härligt kvällsvarmt då är livet för grymt! Saknar de, snälla bjud mig på grillmiddag snart!

Uppdatering av mitt avlopp då, nope trots mina nattliga ansträngningar så verkar de inte funka... What to do now?

Är stolt över mig själv idag, har 3 matlådor! Det betyder att jag kommer äta bättre i ett par dagar :) O Sen är jag sugen på att göra lasagne i helgen, vilket också blir till matlådor. Nu suger det ju då att jag inte har nån frys så jag kan inte laga för mkt för då blir de gammalt innan jag hinner äta de! Åh jag vill flytta till en riktig lägenhet, eller riktig.. En större iaf! Hm då ska jag bli en hemmafru! :P

Jag tar det på mitt sätt...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback