Okej mammor kanske har rätt ibland.. Men det erkänne jag inte!

Hemkommen från Tornby o blöt om fötterna. Men de kunde jag ju inte erkänna för mamma, att gympadojjor kanske inte var de bästa skorna en dag som denna! Så när hon påpeka att mina skor såg väldigt blöta ut så nekade jag till de o sa att jag inte var ett dugg blöt om fötterna. Hm nu får ni inte avslöja att jag visst var det :D

Kan ni gissa vad jag hittade under min säng idag? En ölburk, tack för den ni i fredags!!!! Tänkte ni fylla Eddie eller;)

Blev ingen säng för mammas del, var så jobbig att bära så vi strunta i den. Köpte mig ett spel förresten. Lie detector! Så de e tänkt att bli spelkväll i helgen. Vad sägs? Lördag hemma hos mig, fikaknytis?! Hör av er om ni e sugna..

Hm, mitt jobbande denna vecka blev ju inte alls va jag tänkt. Helt plötsligt jobbar jag både lördag och söndag... Varför blir det alltid såhär? Mina lediga helger innebär mer jobb än de olediga jue! Blir så trött ju...

Usch o jag har känt av de onda igen, har inte vart så hemskt som innan.. Känns mer som en krypande känsla nu :(

Imorrn är de massa skola igen, för att va mig så är det en lååång dag! Börjar vid 10, eller kvart över då om man ser till den akademiska kvarten. Lunch 12-13, som tur e så rädda Hanna mig där så jag behöver inte luncha själv :) O sen föreläsning på eftermiddagen igen 13-15. Massa skola jue!!
O sen jobb på kvällen då, o efter de ska jag ta Kashal i örat o dra henne till gymmet. Hon fick en fridag idag.. Mest för att min tid inte räckte till, hängde på jobbet för mycket!

Har ni tråkigt så har jag ett litet tips, är ännu roligare om du har lika dålig humor som jag har. Finns på
www.boyahed.com Klicka er till ifyllesång. Får tack www.tanneforsif.se för tipset! En trevlig klubb det där som nog kommer få med mig o göra i vår ;)

Är lite orolig för mig själv! Satt o kolla på recept idag o fantisera om att jag skulle laga de snart :O Och att jag skulle skriva en inköpslista så jag visste vad jag skulle handla, göra en veckomatsedel osv.. Gosh vad är det med mig????!??? Snälla gör mig normal!

Visst ja, avloppet... glömde jag bort! Hm påminn  mig imorgon tack...

Blev lite kinkig förresten, för en gång skull så var jag sugen på at kolla på tv.. Kommer det nåt skoj då? Nej! Sorry Hanna, jag vet att du kan hitta nåt varje kväll att se på, kanske får gå på kurs hos dig :P

Få mig i säng skapligt även idag, gillar dina ljud ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback