Oj vilken natt!!!

Oj vilken natt! Känns som jag hunnit med så mycket...

Men jag kanske ska börja med min gårdags kväll istället. Var ju då på Restaurang Sture igår med mamma. Vilket lysigt plejs. Man märkte att där hade smaker o råvaror stor betydelse. Sen var ju priserna lite dyrare också... Vi körde trerätters: Risotto med tomater från Mon ocg ostronskivling, Älginnanlår med svartrötter mm o avslutningsvis en varm chokladmousse med moccamascarpone. Var väldigt gott, men mycket smaker som man inte är van vid! Var inte sugen på alkohol alls, inte ens vin till maten så jag tog cola istället...

Ska man då jämföra de båda restaurangerna så tycker jag BBQ var schysst i det syftet vi var där, ett stort gäng som vill hitta enkla grejer som alla kan äta t bra priser. Servitrisen var lite virrig o maten tog lite tid.. Vill man istället gå ut lite mer intimt, antingen som par eller som några kompisar för att njuta av gof mat, bra service o det lilla extra (som iofs gör att priserna går upp..) så ska man gå till Sture!

Gick hem sen, kände att jag skulle kela med Eddie lite.. Sanna kom förbi sen o vi satt o myste i soffan lite, käka upp saker som blev över från igår.. Mums! Halvglodde lite på 8 mile, sådär måste jag säga.. Sen drömde vi oss bort om hur vi skulle jobba på tivoli i sommar o bli kära för det står det på deras sida :D

Mycket nöjd med min födelsedag måste jag säga!

När Sanna gått så kom en brilljant person på att jag borde kolla upp mitt avlopp.. Hm vid ett på natten? Aja så jag låg i nån timme o plocka isär mitt avlopp. Var vidrigt! Slajm o lukta usch... O va inte de lättaste att få ihop det igen. Är fortfarande en packning som inte är helt tätt men efter att hållt på dem det där i över en timme så bestämde jag mig för att fixa klart det idag... Tror iaf att stoppet e borta :P

Fick ju min belöning efter hårt slitande, huj va söt du va.. Iofs snacka du en massa goja om krokodiler i Nilen o hamburgare på ditt golv :D Tror du mer sov än va vaken...

När jag tillslut fick sova.. JAA för denna gång var det DU som bestämde att det inte skulle sovas! Så drömde jag en massa... Vet att jag bodde med 3 andra tjejer i en stor lägenhet, Sanna var med iaf. Sen var det typ en läskig film. Vet att jag tänkte att så här måste det varit i Lost. (En serie som jag iofs aldrig har sätt..) Men det var elaka o läskiga människor som var spöken/zombies. Fast de var normala tills det kom en o väckte dem... Var ju en riktigt läskig dröm ju!!!

Vaknade av mamma som ringde o väckte mig. Hehe min msn har tydligen börjat gå igång på hennes dator :D Så snacka ni med mig i morse så var det inte jag som läste det utan min mamma... Hoppas ni inte sa nåt dumt!

Nej nu ska jag in i duschen, ska till bibblan o plugga med Anne, sen träna push med Lina o sen träna gym med Kashal.. Senare ikväll är det sen vinkväll hos Lina. Blir iofs skapligt tidigt, är ganska skönt med våra vinkvällar blir inte så sent o då är man hemma skapligt..

Hehehe du var såååå söt i natt, du var nog inte medveten om vad du sa :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback