Oj mer vin än vad jag trodde :P

Vilken härlig människa Lina är.. o vilken trevlig kväll vi har haft! Träffades redan vid halv sju o funderade på vad vi skulle äta. Blev kebab.. hehe restaurangchansen igen ;)

Gick hem till Lina o mumsa i oss de o en massa godis.. Lina är så söt, när vi var på väg hemifrån henne (hon skulle t richard o jag hem) kom hon fram till att hon åt upp all mat (jag åt knappt nån pommes bara kebab), sitt godis o sen hälften av mitt. Vilken härlig kommentar, men Lina jag lovar har aldrig tänkt mig dig som en storätare! Va bara en sån söt kommentar..

Lina tyckte vi skulle dricka vin, o oj vad vin vi drack..  Kan avslöja att de fnittrades en del på slutet :P

Ska jag avslöja samtalsämnen så handlade kvällen mycket om att bli sambo o flytta ihop! Diskuterades mycket men det ämnet kom in ganska ofta... Eller saker som låg nära detta ämne typ inredning, samboförhållande o så vidare..

Blev en del vin, känner jag nu :P O så kommer jag hem o Eddie är på tvärtemot humör, kan han inte bara bli trött? O så är strömsladden t datorn dum i huvet, den vill inte ta emot ström!!!! Usch usch usch... Kan inte bara saker funka?

O sen e jag sur på Stångåstaden, ännu en helg utan nåt jädra fixat avlopp i köket! Ska ringa på måndag o klaga...

Oh no not today aswell :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback