Nu är jag då 24 år!

Sådär nu kan man ju säga att jag fyller år.. Ett år äldre, 24 år.. Hm smakar på orden tjugofyyyyra.. Är jag gammal nu? Hm det låter lite äldre än 23.. Men jag känner mig lika ung i sinnet som jag alltid gjort. Tjänar man nånting på att fylla 24? Eller är det 26 när man förlorar ungdomsrabatten som är nästa steg? Eller jag kommer in på Platå va?!?

Somna väldigt gott igår, men vakna inte av nån som kom in o sjöng för mig med en frukostbricka i handen.. Har ätit kladdkaka till frukost, hm det kan mna väl göra? Är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång per år ju! Lina E som gjort en massa kladdkaka :P

Telefonen som väckte mig, mamma. Eddie har tydligen saknat mig, suttit vid dörren o jamat o haft sig. Han klarar sig ju, är ju stora pojken nu ju! Ska hämta honom igen efter jobbet. Japp för det är så jag ska tillbringa min födelsedag, jobbandes! Så kom gärna in o sjung en trudelutt för mig på jobbet ;)
Hm skicka blommor som kommer när de är som mest folk? Uppskattas ;)

Ska på restaurang med mamma ikväll, Sture.. Aldrig vart där, men det verkar bra! Sen får man se vad man gör... Kanske Hanna, kanske nåt annat får väl se vad som erbjuds ;)

Vad skönt egentligen att va vaken nu, gör att jag har en timme på mig innan jag ska va på jobbet.. O nu undrar ni väl om jag är bakis? Ne inte direkt :)

När får jag min present då... ♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Grattis på födelsedagen! Jag kommer ihåg vilken dag det är ;)

2006-02-04 @ 13:12:56
Postat av: Hillevi

Grattis i efterskott !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback