Nödvändigt ont..

Kolla klockan! O jag är vaken... (Hm okej, jag börja på detta inlägg en timme innan jag avsluta de)

Har sovit så gott, trots att en liten elaking kom med elaka kommentarer precis innan läggningsdags, o då syftar jag inte på Eddie :P Han däremot var så snäll, han tyckte nog det var perfekt tid jag gick o la mig för han kom o la sig i ett hörn av sängen (sover faktiskt inte i min säng speciellt ofta) o sov hela natten, iaf så låg han på samma ställe när jag vaknade.

Söndag o det känns som en väldigt bra dag! Mina planer för dagen är inte de jobbigaste, träna o hem till mamma är det tänkt. Kanske skulle betala räkningarna så är det gjort, fast det lät väldigt deprimerande ju! Nödvändigt ont...

Kanske ska sätta mig o läsa lite, är lite sugen på det faktiskt. Kanske borde vara smart o sätta mig med en kursbok, men va tråkigt de lät. Missförstå mig inte nu, jag tycker kurserna jag går är jätteroliga o kurslitteraturen är väldigt intressant. Men just grejen, att det är kurslitteratur. Vet att jag hade en debatt med mig själv om varför jag när jag ska fritidsläsa läser böcker som lika gärna kunder vara min kurslitteratur. O tror saken ligger just där, allt blir lite jobbigare bara för att de kopplas till studierna.

Undrar vad det blir för mat hos mamma? Hm skulle gissa på kyckling. Är oftast de man får de, är inget fel på det föredrar de framför kött så... O jag är inte rädd för fågelinfluensan! Sällan jag blir speciellt uprörd över nya varningar om vad man ska o inte ska äta. Okej att jag inte äter vad som helst, men det gjorde jag ju inte innan så varför börja med det?! :)

Jag fick behålla min hemlis, men tror fortfarande du skulle gilla de ;) Hoppas du fick de du ville ha nu på morgonen.. Jag lär mig mycket av dig, like that! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback